uzun bi aradan sonra Merhaba annişler. Nasılsınız. ? Bu ay adetim gecikti, gebelik şüphesiyle çok stres yaptım ama evde yaptığım testler negatifti. Bugün içim rahat etsin diye ultrasona gittim.
Çok şükür rahimde gebelik kesinlikle yok, temiz çıktı. Ama sağ yumurtalığımda 16 mm ölçüsünde “persiste folikül” (yani büyümüş ama çatlayamamış yumurta) görüldü. Rahim duvarı (endometrium) kalınlığım ise 13 mm çıktı. Doktor “Adet dönemi ikinci faza tamamen uygun, adet kapıda” dedi.
Aranızda daha önce persiste folikül yaşayan oldu mu? Ne kadar sürede kendiliğinden eriyip adetle atılıyor? Doktorunuz ilaç verdi mi yoksa kendiliğinden mi söküldü?