bernalice kendi eşim için konuşuyorum, görevlerimi eksiksiz yaparsam, oğlumun ödevlerini okumalarını testlerini çözdürürsem, yemek çay kahve hepsi eksiksizse, ev temiz düzenliyse, namazlarımı kılmışsam, annesini aramışsam, para harcamamışsam benden iyisi yoktur ha bir de gece onu memnun etmişsem tabiki. E ben de insanım tabiki eksiksiz kusursuz olamıyorum, bu durumda da kavga kaçınılmaz oluyor çünkü mükemmeliyetçi bir insan, birinden birini eksik yap kavga sebebi…