Kendi doktorum uzağa gitti memnun olduğunuz biri var mı?
ka82 çapa dişde can bey var biz cok memnun kaldık
Ust
Mommyhann dönüşünüz için çok teşekkür ederim. Ne işlem yaptırmıştıniz acaba?