Selamlar, aslında defalarca önceden yazdım ama çok yorgun hissediyorum artık kendimi. Kısım 2,5 aylık. Bu sürede 4 kez Mastit oldum. Sürekli Mastitten ötürü sağın yapmak yıkamak sıcak soğuk uygulama ateş titreme, bebeğin bakımı derken çok yoruldum. Emzirmek bu kadar zor olmamalı. Emzirmede sorun yaşamayan anneler çok şanslı. İyileşmek istiyorum ama sanki iyileşemeyeceğim artık. Sütün kesilip mama ihtimali var. Artık mama mı olmalı gerçekten diyorum fakat süt çocuğun hakkı gibi de geliyor. Vicdan azabı çekiyorum. Ne zaman uzun uyudum bilmiyorum. 10 saat uyuyanlar oluyormuş. Ben uyusam memem kaskatı kesilir. Hasta olurum. Hep sırt üstü yatıyorum. Yüzüstü yatmak baskı yapıyor. Geceleri 3 saatte bir sağım, arada benek uyanırsa emzir vs vs çok yoruldum. Kızım emzik de almıyor. Uyurken mememde uyumak istiyor yoksa ağlıyor. Hiç bitmeyecek gibi. Anne olmak ne zormuş. Nasıl aşacağım bunu aklım almıyor