1sen1ben1debebekk Hayır, hiçbir sorun olmaz. Hastaneye gidebilirsiniz ve sizi içeri almama, randevunuzu iptal etme veya bakmama gibi bir hakları kesinlikle yoktur Türkiye Cumhuriyeti anayasası ve Sağlık Bakanlığı mevzuatlarına göre, sağlık hizmetine erişim engellenemez bir haktır.
Bir özel hastane, kendisiyle hukuki bir ihtilaf (Tüketici Hakem Heyeti, dava vs.) yaşadınız diye size sağlık hizmeti vermeyi reddedemez.
Sizi kapıdan çevirmek, “Kara listedesiniz, size bakmıyoruz” demek çok ciddi bir hukuki suçtur (Hizmetten nedensiz yararlandırmama) ve Sağlık Bakanlığı tarafından o hastaneye çok ağır yaptırımlar uygulanır.
•Üstelik durumunuzun acil olduğunu belirtiyorsunuz; acil durumlarda hiçbir sağlık kuruluşu (özel veya devlet) hastayı geri çeviremez.
Eğer ola ki kayıttaki personel bilgisayarda bir uyarı görüp garip bir imada bulunursa veya “Size bakamıyoruz” gibi absürt bir cümle kurarsa, hiç tartışmaya girmeden “Burası bir sağlık kuruluşu, şu an acil bir durumum var ve sağlık hizmeti almayı reddetmeniz suçtur. Bana yazılı bir gerekçe verin, Sağlık Bakanlığı’na ve İL Sağlık Müdürlüğü’ne şikayet edeceğim” demeniz yeterlidir. Bu cümleden sonra geri adım atmayacak tek bir özel hastane yönetimi yoktur.