Bebeğim 18 aylık ve kendi istediğiyle yavaş yavaş memeyi bıraktı aslında çok düşkündü çok istiyordu o istedikçe verdim. İşe gitmem de etken oldu sonra yavaş yavaş kendiliğinden bıraktı. Ağlama olmadan güzel bir süreç oldı bende değerlendirip bıraktım. Ama içim çok buruk neden bu kadar üzüleceğimi tahmin etmiyordum ☺ annelik delilik miş cidden. 18 ay emzirmek için iyi değil mi erken değil dimi