Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık oldu ve doktor 2 aydır kontrollerde kilosu alt sınırda gidiyor diyor. Zaten 2800 doğmuştu sarılık falan 2600lere düşmüştük şimdi de 5.ayında 6 kilo. Boy uzamasını da yavaş gördüğü için mama takviyesine başlamak istedi doktor emzirmeye ek olarak. Sütüm var aslında ama sanırım yağlı değil bilmiyorum. Yağlandırmak ve bebeğime kilo aldırmak için ne yapabilirim acaba. Ravla lohusa yağı falan gördüm başka önerisi olan var mı?