Normalde yaşadığımız ev 2+1di; yatak odası, oturma odası ve çocuk odası bitiyordu zaten. Yeni eve taşınacağız içime sinen 2+1 bulamadım malum evler minicik 😂 Şimdi 3+1 eve geçeceğiz ama bu şekilde eşyaları yerleştirdiğim zaman 1 tane odam boşta kalıyor mantıken, orayı ne olarak kullanabilirim?