Kızlar oğlum eylülde 2 yaşına girecek hiç yeterli beslenmiyor. Aynı şeyleri yiyor. Farklı çeşit verdiğimde tadına bile bakmadan ağlıyor kendini yere atıyor. Sürekli çorba makarna tarzı veriyorum. Çok yıprattı bu süreç beni. Kilosu da az. Ne yapcam bilmiyorum böyle olup da çözüm bulan var mı? Sebze hiç yemiyor et tavuk zorla çok az. İştahı nasıl açılacak bu çocukların 😭