Bebeğimin biberon reddi yaşadığıyla ilgili bir konu açmıştım. Sonradan anladık ki lansinoh s biberon ucu artık yavas geliyor. Neyse m uca geçtik. Problem çözüldü. Yalnız bir hafta dolmadan ucu genişledi ve fazla akitmaya başladı. Sürekli kızımın genzine kaçıyordu süt. Bi daha aldım m emzik yine 3-4 gün sonra ayni sorunu yaşadım. 20 gün içinde iki kez emzik değiştirdik. Simdi gercekten redde doğru gidiyoruz. Çocuk aç hevesle saldırıyor biberona genzine kaçınca bırakıp ağlamaya başlıyor. Sürekli ağzına alıyor bir yudum alıp bırakıp ağlıyor, sonra tekrar tekrar ayni seyi yapıyor. Başka biberon da kabul ettiremiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım resmen. Varsa önerilerinize açığım.