Oğlumun kücükken su fıtığı vardı 2 yaşa kadar beklettiler geçti dediler . Ama bizim yine gözümüze batmaya başladı ve gittik geçmemiş zaten. Fıtıkta oluşmamış ama ameliyat şartmış. Bu süreci yaşayanlar oldu mu nasıl geçiyor çok acı çekiyorlar mı korkuyorum :(