banauygun dolaplarım sarı değil ama rengini açacağını sanmıyorum. Sadece biraz daha az sarı görünecektir. Kapıları, camları pıtı pıtı beş dakikada yorulmadan pırıl pırıl yapıyor. Kiri yere akıtmıyor. Bezli bir başlığı var. Onunla alıyor. Ben yine de elimde küçük bir havlu ile kurulama yapıyorum. Camları da buharla sildirip cam bezi var ya ilbay’s onunla kurulayıp parlatıyorum. Yerleri de buharla süpürge gibi bir başlığı var onunla siliyorum. Ben simbonun sarı makinesini kullanıyorum. Kendi bezleri dandikti. Trend yoldan başka bezler aldım. Memnunum