Kızlar bebeğim 4 ay 2 günlük oldu 2 haftadır 2 3 günde bir bi anda ağlama krizleri yaşıyor 1 saat boyunca neredeyse ve açlığa yapıyor biliyorum eğer eşim evdeyse sütümü sağiyorum onu veriyorum biberona saldırırcasina emiyor sonra sakinleşiyor bı kaç seferdir gündüz yaşıyorum bu olayı ve asla sakinleştiremiyorum gezme pispis sallama gezdirme nafile böyle kriz anları için 30 CC filan mamami versem diye düşünüyorum lütfen yargılamayin böyle yapınca ne yapacağımi şaşırıyorum ağlıyor sesi gidiyor ağlamaktan boğazı kuruyor çok üzülüyorum o hemgamede sagamiyorumda zaten sagdigimdada pompa iyice güçsüzlesti çekmiyor düzgün sizce mama vereyimmi 2 3 günde yaşanan bu kriz anlarında yardımcı olurmusunuz 🥹