Kızlar merhaba spk spl lisansına sahip olan varmı aranızda hangi alanda çalışıyorsunuz işinize yaradımı maaş terfi vs kısımlarında ben bir sigorta şirketinde çağrı merkezi kısmında yönetimdeyim lisans alayım diye düşünüyorum ama almışken 1 2 yerine direk düzey 3 e çalışıp alayım diyorum varmı aranızda çalışıp alan ek kitap mı aldınız yoksa spl çalışma notları yeterli oluyor mı bilgilendirirseniz sevinirim 😍