Kızlar 1.5 yaşında oğlum 1.5-2 aydır kabız ne yaptıysam geçmedi zeytinyağı içiriyorum kabızlığa iyi gelecek şeyler yedirmeye çalışıyorum pek su içmiyor anne sütü de alıyor geçen hafta sağlık ocağına götürdüm probiyotik verdi bir hafta kullan bırak dedi bir ara düzelir gibi oldu ama tekrar aynı üç gün sonra çocuk doktoruna randevumuz var ona soracağım ama evde yapabileceğim şeyler var mı kuru kayısı kuru incir yedirmeye çalışıyorum yemiyor yani yaptığım çoğu şeyi yemiyor zaten su da içmiyor yani ne yapabilirim nasıl yedirebilirim bunları 3 günde falan yapmaya başladı artık bence iştahını da etkiliyor bu durum çok canım sıkılmaya başladı