cansuyu25 merhaba biz bugün doktor kontrolüne gittik. Kusma şikayetiyle ilgili şunu söyledi öğün aralarını biraz açıp, öğün miktarını azaltalım dedi yine de kusması olursa diye motis diye bi şurup yazdı. Kilo alımı olduğu için reflüden şüphelenmedi reflü olsa bile şu an etkilemediği için bi sorun görmüyorum zamanla düzelir dedi. Gastrotuss baby ve gaviscon infant sordum onlar genelde reflü kaynaklı kilo alımı olmadığında ya da çok ciddi sürekli kusmalar olduğunda reçete ettikleri ilaçlarmış. Motisi bi kullan olmazsa gastrotuss kullanabilirsin zaten şase şeklinde dedi. Haber vermek istedim ☺️