senacakmak emeklenin bir gelişim basamağı olmadığını biliyorum emeklemeden yürüyen bebek çok, desteksiz oturabilmesi yer yatırdığınızda dönebiliyor olması önemli. Diş konusunda ise genetik etkenlere de bağlı olarak her bebek farklı dönemde diş çıkarabiliyor, benim oğlumun dişleri çok geç çıktı mesela ilk dişi 13. ayda çıktı, bir yaşına geldiğinde hala dişi olmadığı için ben de biraz endişeleniyordum ama doktorumuz 18 aya kadar olmaması normal, kan değerlerinde de bir sorun yok demişti hep. Yani kısacası bence dert edilecek bir durumda değilsiniz, ama tabii ki doktor muayenesinde doktorun ne diyeceği de önemli, aklınıza takılmasın bence doktoruna da bir tanışın bu endişelerinizi.