Ayyyyy benim bebeğim yere koyunca duruyor ama ben kıyamıyorum. İlk üç ay size ne kadar yakın olursa o kadar iyi. Hatta bana annem kayınvalidem kucağa alıştırma diyo. Çok geç artık alıştı diye gülüp hemen alıyorum kucağıma. Bilerek isteyerek alıştırdım kucağıma şimdilik hiç pişman değilim. Hep yakın olalım istiyorum bebeğimle😊