vy_ ilk doğduğunda gaz çıkarır gibi omuzda uyutuyorduk sonra ağırlaştı işte her uyandığında omuz istiyor ama ayakta olmamızı istiyordu 5. Ayda kızıp kendimce uyku eğitimi verdim. Okudum, videolar izledim. İlk ağladı kucağımda da ağladı. Eşim kızdı işte hep böyle ağlayacak mı diye ama sonra azaldı. Ninni söyleyip poposuna pat pat yaparak alıştırdım, atak haftalarında, diş ağlarılarında da yanına uzanıp uyutuyoruz. 8. Ay atağında bi bozuldu düzeni ama şuan yine aynı. Yavaş yavaş da popoya pat patı azaltacağız