4 aylık olmasına 4 gün kaldı. 16 gün önce de 10. Günün sonunda lavmayla yapmıştı kakasını. İki kere çocuk doktoru gördü bu süreçte karnı rahat görünüyor bir süre takip edelim geçmezse tetkikler yapılsın dedi ama benim içim rahat etmiyor. Süt alerjisi olabilir mi veya başka bir şey? Bu şekilde olup da bebeğinin alerjisi olduğunu öğrenen anneler var mı?