Merhabalar , bebeğim 13 aylık bir aydır yürümeye başladı ama hiç bir ayakkabıyı kabul etmiyor ayakkabıyla yürüyemiyor o yüzden dışarıda yürütemiyorum. Evde alışsın diye giydiriyorum hemen kendini yere atıp emekliyor ayakkabıyı ayağından çıkarıyor . Bu durumu yaşayan anneler var mı nasıl alıştırabilirim