essimay Kızlar benim bebeto haftaya 4aylık. Birkaç gündür gündüzleri 2bucuk saat civarı uyanık kalıyor uyumuyor. Normalde 1bucuk saatti uyanıklık süresi. Uyku aralığı uzamış olabilir mi? Sizinkiler ne alemde 😴
aslanmom___ essimay 4. Ayda atak var muhtemelen o yüzden uyumuyor oğlum 5 buçuk aylık olmak üzere anca 2 saat uyanık kalıyor
arzu38arzu essimay 4 ay 12 günlük 2 saati geçirmemeye calısıyorum cunku cok huysuzlaşıyor. Arka fonda beyaz gürültü pış pış takılıyoruz uykuya geçişi zorlaştı bu ay
bahobaho essimay bizde 4 olduk benimki de tam tersi uyanıyor yarım saat geçmeden yine uykusu geliyor. Butün günüm emzir oynat emzir uyutla geçiyor.