Kızlar belimden kalçama bacağıma vuran siyatik sinir ağrım var belim tutuldu ondan sonra oldu bu nasıl geçer evde geçeceği yazıyor yapay zekada filan ama yaşayanlardan bizzat yorum almak istiyorum hastanede serum iğne yapılınca geçiyor mu yada hangi ilaçlar iyi geliyor