Selam hanımlar kızım 2 ,5 yaşında prematüre doğdu o yüzden biraz geriden geliyor ama artık konuşma konusunda aşırı takmaya başladım baba,mama,ver, merhaba başka kelime yok bunları da zorla söylüyor bazen pskologa götürdük ama birşey demediler dil terapistine de gidiyor 1 ay oldu şimdi iyi bir psikolog arıyorum bildiğiniz önerdiğiniz kızımı götürebileceğim İstanbul Avrupa yakasında çok ihtiyacım var hergun düşünmekten sinirlerim bozuldu