7 buçuk aylık bebeğimin henüz dişi yok ama çok kaşınıyor bayağıdır sürekli salya kulak saç çekme var. Her şey ağzında zaten. İki gündür aşırı sinir başladı sebepsiz yere yetişkin insan gibi kızıyor, oyuncaklarını atıyor, neşesiz. Acaba dişi patlamak üzere midir?