Nsrn1 Yeminle 4 senelik analık serüvenimde ben bu kadar problemli bir yaş görmedim ya. Yenidoğanda kolikti sürekli gazı vardı bilmem ne diye ağlar dururdu biraz büyüdü diş meselesi başladı sonra kardeşi oldu kıskançlık dedik. Ardı arkası kesilmiyor sürekli ağlayacak bir bahane buluyor delireceğim artık. Son günlerde iyice kudurdu. Su içsem “neden su içiyorsun” diye ağlıyor ama akıllara zarar kendini parçalamalı bir ağlama. Sadece bu sebeple 1saatten fazla ağladı şaka değil. Her şeye ya her şeye ağlar mı bir çocuk. Gün içinde ortalama 6 saat falan ağlıyor. Sürekli bi itiraz sürekli bir kaos. Evin içinde kafayı yiyorum ya. Ben işteyken kv bakıyor çocuklara. Ona karşı hiç böyle değil ya daha çok deliriyorum. Evde bir sürü işim bekliyor ben akşama kadar bunun gönlünü yapmaya uğraşıyorum. Hiçbir işi de yapamıyorum sonra bir sürü huzursuzluk çıkıyor. Delirmeme ramak kaldı gerçekten.
metekaanmomm Nsrn1 ilgi çekmek için yapıyor, senin çalışmaya geri donmen, kardeşinin olmasi.. kendini göstermek için böyle huzursuzluk yapıyor ki ilgi kendinde olsun, zorlu bir dönem Allah kolaylık versin inşallah
nadidelifora Nsrn1 niye bazı çocuklar böyle oluyor anlamıyorum. Benim kızım da üç yaş olmak üzere. Gündüz evde ikimiziz. Ve gerçekten çok canı yanmadigi sürece ağlamaz. Huysuzluk yapmaz. Akşam babası gelince çocuğum içinden başka biri çıkıyor. Ye deriz ağlar yat deriz ağlar çişi gelince bile ağlar. Sabaha kadar da baba diye ağlar.😂 Acaba sizi özlediği için mi yapiyor diye düşündüm. Ben kızımda bunu gözlemliyorum. Adamı haftasonu bile işe gönderesin geliyor. Evde sürekli bir kaos var yahu 🤦🏻
Minikkalbinannesi Nsrn1 aynı sorunlar bizde de var ama beni en çok yoran iştahsızlık…bikaç gündür yemiyor çıldırmama az kaldı benimde
Minikcikler00 Nsrn1 aaah sanki kendi çocuğumu okudum orda benimkide kolikti sabahlara kadar ağlardı hiç durmazdı hala huysuz hiçbir şekilde memnun olmuyor bende geçen gofret poşetini açtım diye 1 saat ağladı bendede kardeş var bizde bide vurma huyu var sürekli kendi istediği olsun istiyor
Nsrn1 metekaanmomm teşekkür ederim 🫶🏼 ya gerçekten anlam veremiyorum. İlgilenmiyor olsam tamam diyeceğim ama sürekli ilgileniyorum. İkisiyle birlikte de ilgileniyorum ayrı ayrı da oyun oynuyorum etkinlik yapıyorum vs. Son iki haftadır gündüz çalışmak beni çok yordu evle de ilgilenemedim her yer her yerde onu stresi beni ekstra yoruyor zaten
Nsrn1 nadidelifora özlediği için de yapmasın ya azıcık mantıklı olsa yapmaz yani 😂 kaos halindeyken oyun da oynayamıyoruz bunun farkında ama asla problem çıkarmaktan geri kalmıyor
Nsrn1 Minikkalbinannesi yeme meselesini tamamen saldım. Bu sabah kahvaltıya tost istediler yaptım oturdum ben yedim. Sadece birer dilim karpuz yediler bahçede o kadar. Aç acına uyudular şimdi. Aç oldukları için azıcık uyuyup uyanırlar muhtemelen de. Ama asla ısrar etmiyorum ye diye. Acıkınca yiyorlar çünkü hasta falan olmadıkları sürece.
Minikkalbinannesi Nsrn1 ben de öyle ısrar etmek istemiyorum ama iştahsızlık çok zor herşeyi hazırlıyoruz ama yemiyorlar bikaç gündür tamamen iştahsız
Nsrn1 Minikkalbinannesi sevdikleri şeyleri hazırlamaya çalışıyorum. Bir de çok çeşit hazırlamıyorum açıkçası. Hem zamanım yok buna hem de acıkınca mecburen yiyor seçmesini istemediğim için çok seçenekli hazırlamıyorum yemeklerini
SooMin Nsrn1 4 yaş cidden fena bir yaş tam atlattık 5 yaş ohh derken ikinci bebeğimin 10 aylık oluşu aklıma geliyor….😅
Nsrn1 mamacitaa_ çok ciddiyimmm. 😅 2 yaşta ben de böyle düşünüyordum beteri varmış 😅 muhtemelen ömür boyu da bir level atlayarak gelecek sorunları 😅