angelmoon Bebeğim yarın 15 aylık olacak erkek bebek şu an aktif ve doğru kişiye söylediği 5-6 kelimesi var . Ezber olarak toplam kelime sayısı 10 . 15 ayda kaç kelime olmalı , neler ve nasıl yemi şeyler öğretebilirim ?
seydageven angelmoon hiç zorlamayın gayet iyi önemli olan kelimesinin olması 3 yaşa yakın artıyor bende çok kafama takardım konuşabiliyordu ama 3 yaştan sonra daha da net konuşmaya başladı herşeyin zamanı var kitapla sohbetle destekleyin sağlıkla büyüsün 🌸
metekaanmomm angelmoon bendr çok üzülürüm ama erkek çocukları geç konusur dedi doktorumuz.. Anne baba diyorsa komut alıyorsa sorun yok
benanne13 angelmoon merhaba bu ay in doktorlar bu kelime saysıının yeterli oldugunu soyluyorlar yeni kelime ogrenmesi için bol bol iletişimde olmak yeterli göstererek temas ettirerek aynı kelimeyi tekrarladığınızda hemencecik öğreniyorlar 🥹🥹
deniz2769 angelmoon benim oğlumda 15 aylık 100 e yakın anlamlı kelimesi var bunu da nasıl yaptık zeka kartları sürekli ama sürekli sohbet konuşturan oyuncak aldım yükselen zekadan çocuk sürekli dışardaysak herşeyi gösterip ismini söylüyoruz evde de keza hep öyle sürekli iletişim halindeyiz anlamıyor demeyin asla benimle kavga bile ediyor bacaksız 🤣 kahvaltı ederken hep alakalı alakasız konuşuruz karşılıklı
angelmoon seydageven haklısınız annelikten mi anlamıyorum insan herşeyi kafasına takıyor . Bazen çok bildiği komutları istemeyip yapmıyor hemen neden yapmadı diye kafamda dönüyor 😂
angelmoon metekaanmomm babacım, mama ,meme al , gel . Ve benim adımı söylüyor .ezber olarak şu ana pisi pisi anane dede bıcı bıcı bebek , bay bay diyor bunlarıda kalıcı hale getirirse süper olur
seydageven angelmoon ahahahah inat karakterli ben oğlumu kreşe vermiştim gitmek istemedi piskologtan destek alayım dedim inat karakterli üstüne gitmeyin hiç dedi erkek çocukları kız çocuklarına göre 3 5 kat daha geç konuşur dedi ki doğru o yüzden kafanıza takmayın komut alıyor alkış yapıyor bay bay yapıyor ismine tepki veriyorsa bir sorun yokmuş bilgilendirme amaçlı söylemişti 🌸😂
angelmoon seydageven evet evet şükür yapıyor . Alkış bay bay gel gel öpücük vs yapıyor memo diyorum memoli diyorum onlara bile hemen bakar 😂
seydageven angelmoon maşallah maşallah 🧿 eee takma kafana çok şükür hemen anne yemek yap demesini bekleme Herşey zamanla olacak 😂
angelmoon benanne13 sürekli yapıyorum tekrar ediyorum ama bebeğim o kadar kıpırdak ki . 1 dakika oturduğunu daha görmedim bişeyler yaptıramıyorumö erkek ana problemi hahdhd şu sıralar baba favori kelimesi sürekli babacımm babam deyip duruyor herşeye 😝
angelmoon deniz2769 maşallah sizinki baya İlerde nadir kesimden sanırım . Bende zeka kartlarını gösteriyorum sürekli . Zaten hep dışardayız çok seviyor parkları büyük çocuklarla oynasın bayılıyor
deniz2769 angelmoon aslında nadir değil bir arkadaşımın çocuğunun dil gelişimi böyle öndeydi nasıl olduğunu sordum doğdu doğalı konuştum dedi alakalı alakasız onu bildiğim için bende hep konuşmaya çalıştım bir de bence kalabalık aile de etkiliyor sürekli iletişimde olduğu için ister istemez çabuk konuşmaya başladı biraz çevremde çok örneği vardı o yüzden bende denedikçe faydasını böyle gördüm
queen352 angelmoon kızımın bu civarlarda kelimesi vardı bizim doktorumuz zaten şiödid 18. Ay hedefine ulaşmış demişti
angelmoon deniz2769 yani bu ayda 100 çok genelin üstünde normalde 5-15 arası normal sınırda o yüzden dedim yoksa bende hep konuşuyorum doğduğundan beri .
_birbebekannesi_ angelmoon maşallah kelime sayısı çok iyi, doktorumuz 18 ayına kadar 10 aktif kelimesi olmalı demişti, bence sizin ki gayet iyi