kızlar geçen de post atmıştım bebeğim 5-10 dk güzelce emiyor sonra birden bağırmaya memeyi itmeye başlıyor. şuan 42 günlük geçen haftaya kadar böyle bişey yapmıyordu. sonra biraz oyaıyorum sakinleştiriyorum ama uykuluyken emiyor. sonra yine 5 dk emip bağırmaya başlıyor. bu gaz sancısından mı olur yoksa meme reddi başlangıcı mı bilenler yardımcı olur musunuz