sebur Kızlar benım kilom 55 -56 arası boyum 169 cm . Bacaklarım uzun olduğu için çoğu eşofmanın bacak boyu kısa emanet gibi duruyor bende🥲 var mı bır marka model öneriniz geniş parada olur dar lastikli olabilir ama rahat edeyim yaa
surprizbebe sebur link paylaştım diye ihtar yemişim hayret ya burda kimler neler paylaşıyor kfjfkdkd neyse trendyol Win moda yaz canım o mağazaya bak ben yeni aldım takım çok beğendim boyu epey uzun 165 cm benim boyum. Kestirmem gerekecek.
yagmurkokusu_ sebur Addax diyorum aşırı güzel senelerdir alırım hafif bol gibi ama harika duruyor kilonuza da yakışır
sebur surprizbebe dnjcnfnfn sizin söylediğiniz yere baktım simdi Bayaa güzel şeyler var güveniyorum bak sana alıcam buyuk ihtimal ordan inşallah orço gibi kısa paçalı gezmem jdjfjdjdj
surprizbebe sebur ben takım aldım üstünün etek kısmı fırfırlı gibi belden büzüyorsun öyle oluyo yani. Spor şık model ben çok sevdim gri almıştım. Bi de kısa kollu takım almayı düşünüyorum aynı yerden
sebur yagmurkokusu_ doğru evet haklısınız bızım burda mağazası var bi bakayım hem kaliteli olduğunu duymuştum hatırladım şimdi
sebur surprizbebe evetçok güzel modeller var tam benlik istediğim tarzda mutlaka alıcam bundan sepete ekledım😙
yagmurkokusu_ sebur güzel ben beğeniyorum eşofmanlarımım hepsi addax veya Oysho oysholar orijinal olmadığı için mi bilmiyorum ama boy kısalıyor cücük gibi oluyor onları kocama kestirip şort yaptıracağım çünkü baya baya kısa oluyor