edaa_1 Kızım 4,30 aylık son bir aydır çok az mama içiyor Aptamil prosyneo kullanıyoruz mamasını değiştireceğim hangi mamayı alayım
cicianne79 edaa_1 memeyide reddediyo bibeornuda 4 bucuk ayımız çok harika geçiyor . Muhallebi pişiriyorum suyla
kucukgel1nn edaa_1 4 buçuk aylık ise hafif hafif ek gıdaya geçin isterseniz muhallebi tarzı şeyler verin ama mama takviyesi de yapın bence gelişimi kilosu ileride olsun 🙃