Merhaba Bacımlar 💖🌸
24 gün oldu doğum yapalı canım aşırı derece de tatlı istiyor ve kendime pek engel olamıyorum açıkçası . Bu durum beni korkutuyor 😅 doğumdan önceki kiloma dönmeme son 2 kg kalmış ama ben daha da aşağı inmek istiyorum. Emziriken yaptığınız sütünüzü etkilemeyecek şeyler var mı ?
Çoğu kişi emzirerek baya kilo vermiş nasıl başarıyorsunuz Bacımlar