bebeğim 7 aylık doğduktan bir süresonra sevgi yoğun hissetim şuan acaba hissetmiyor muyum diyorum çok vicdan azabı çekiyorum benim gibi olan var mı bu lohusalık mıdır oma asla yansıtmıyorum tabiki ama böyle değildim birden değişmem beni
Çok üzüyor doktora mı gitmeliyim beni korkutuyor geçici durum mu sizce ona asla kıyamıyorum içimde bu sıkıntı kendime itiraf etmem zor oldu