Ceyfer 69 gün önce normal doğum yaptım yırtığım oldu doktor 1-2 dikiş dedi ama hala ara ara vajinam ağrıyo. Dikiş yerinde de et gibi birşey var orasıda dünden beri kırmızı ve ağrıyor. Başına gelen varmı? Ne zaman biticek bu
anonimomss Ceyfer dikişler kaynayınca sertleşiyor et o olabilir mi acaba bi de ağrı enfeksiyondan muhtemelen ilaç kullanman gerekiyor
Ceyfer anonimomss yok hayır dikiş sertliği değil yumuşak et gibi kaldı dikişin bittiği yerde. İkinci doğumum ilkinde doktor kesi yapmıştı bunda yırtık oldu iyileşmesi daha mı farklı bilmiyorum ama bu durum psikolojimi bozdu