Mommyss sadece gözlerinde vardı sarılık banada herkes geçer vs dedi hatta ben doktora götürdüm doktor iyi gözüküyor bile dedi ama içime şüphe girdi başka doktora götürdüm kan aldılar direk ve total yüksekti karaciğer enzimleri yüksekti hemn başka hastaneye geçtik biliyer atrezi tanısı aldık bebeğinizin kakası nasıl internette alkolik kaka aratın karşılaştırın ama yerinizde olsam mutlaka doktora giderim baktırırım inşallah BA falan değildir süreç zor yıpratıcı ve malesef karaciğer nakli olacağız . Sarılığın geçmemesinin bir çok nedenide var gözlerde varsa hala devam eden bir sarılık var demektir inşallah uzamış sarılık falandır