Min Merhaba, kızım şimdi 14 aylık😊
o zamanlar çatalla eziyordum iyice tadımlarda,biraz da sütümden ekleyip kıvamını inceltiyordum öyle yiyordu ama dediğim gibi bazen az bazen çok.Bir süre sonra normale döndü.Buradannbir arkadaşın tavsiyesiyle,katı gıdalaeı elimle koparıp yanak içine doğru koyuyordum çiğnesin diye.Böyle böyle öğrendi, 8.ay civarları blw denedim,katıları kendi yedi,hala yiyor.Çorbaları kendim içirdim.Öğürme olayı ilk zamanlar oluyor normal ama yavaş yavaş pütürlüye geçersenizkorkmadan,alışıyorlar.Blw denerken de mutlaka yanında olun,verdiğiniz şeyin damağıyla ezebilecek yumuşaklıkta olmasına dikkat edin ve panik yapmayın.Boğulma gibi öğürme mutlaka oluyor çoğu bebekte alışık olmadığı için katıya ama korkmadan devamlı denerseniz sorun hallolur.🙏🏻
Ben böyle devam ettim,çok büyük yuttuysa sakince çıkardım vs vs…Diğer cevabınıza istinaden bunları da yazmak istedim😊umarım yardımcı olmuşumdur🌸