Şuan 8 aylık olduk .Tamamen o süreci bıraktık.Evet herşeyi yemiyor ama damak zevki beğenmiyor diyip ısrarcı olmuyorum napıyım 1 kaşıkta olsa kardır diyorum .Zaten ömrü boyunca yiyecek kasma kendini diyorum.Bize keçi boynuzu özü inanılmaz yaradı iştahını açtı artık daha az reddediyor verdiklerimi .Çok şükür o süreç geride kaldı