erikarpuz lilithhh00 ben 2 aylıkken bıraktırmıştım hafif hafif gevşeterek deneyebilirsiniz ya da tek kol kundak şeklinde de olabilir
lovebanb Üstttt belki gören olur. Ama ben hiç yapmadım kundak. Nefret ediyordu. Allah sabır versin alışılan bişeyi bırakmak çok zor umarım çabucak atlatırsınız😞🙏🏻
Nrn26 Merhaba, ikizlerim 4 aylıkken bıraktık kundağı. Bir hafta gevşek kundaklama yaptım. Bir hafta da bir kolu dışarıda bırakarak kundakladım. Bu şekilde kademeli bir şekilde bırakabilirsiniz.