Hanımlar 25 günlük bebeğim 2 gundur biraz zor kaka yapıyordu. Kakasi da sertlesti. Dun ugrasti yapamadı bugun de sabah yapti yine sert kaka ve icinde 1 damla incecik kan gördüm. Cok ıkındı. Doktora yazdım hemen ama henüz yanıt vermedi. Cok endiselendim. Mama + süt besleniyor. Gaz problemi yok. Boyle bir sey yaşayan oldu mu?