Arkadaşlar herkese selam. Dün tuvalet eğitiminin 2. günündeydim ve beklediğimden iyi geçti. Bir gün önce gece yatarken çiş yapmamıştı o yüzden gece 4:00 gibi uyandı. Ben de fırsat bulmuşken tuvalete götürdüm ama altına yaptı. Sabah uyanınca baya uzun tuttu bir kaç kez götürmeme rağmen yapmadı ve saat 11:40 gibi altına kaçırdı. 12:00 gibi de büyük tuvaleti gelmiş hemen koştura koştura geldi ve anne çişimi yapıyorum dedi. Lazımlığa oturmak istedi hemen oturttum. Birazını iç çamaşırına geri kalanı da lazımlığa yaptı. Çişini çok tuttuğu için büyük tuvaletini de tutar diye korkuyordum ama çok şükür beklediğim gibi olmadı. Öğle uykusundan sonra da uzun süre çiş yapmadı altına da kaçırmadı (4-5 saat falan tuttu) 1,5-2 saat arayla tuvalete götürdüm ve yine tuvalete yaptı. Öğleden sonra gece yatana kadar hiç altına kaçırmadı çok şükür. Dün gece yatmadan önce çişini yaptırdım. Gece 2 civarı rüya görmüş ve ağlayarak uyandı. Sakinleşince tuvalete götürdüm ve yaptı. Uyanmasaydı tuvalet için kaldırmayacaktım. Baya tuvalet işini çözmüş gibi görünüyoruz. Tecrübelerimi anlatmak istedim 🦋