ballis Ama verilmedi. Hepimizin geçim derdi var, kira ve diğer ödemeleri var. İnsanın önce “ben bunu hak ediyor muyum?” diye sorması gerekiyor kendisine. Doğum izni 16 hafta ise her anneye 16 hafta, sadece rapor almayı kendine hak görenlere değil. Çalışmadan aldığı maaş tabi ki helal değil bana göre. Ücretsiz izin bu yüzden var. Hiç sevmediğim bir şehirde yaşıyorum, ücretsiz izne ayrıldığım için burada geçirmem gereken görev sürem 2 yıl uzayacak. Bunun pahasına ücretsiz izne ayrıldım. Çalışmadan alacağım her kuruşta her bir vatandaşın hakkı var. “Ama herkes alıyor” diyenler, ibreyi kendilerine çevirmedikçe bu etik değerlere aykırı sistem sürüp gidecek, yarın ipin ucu mutlaka kendilerine de dokunacak.