Kızlar selaam! Oğlum 6 aylık oldu artık biraz daha kendime vakit ayırmaya başladım yaz da geliyor. Artık fazla kilolarımı vermeliyim dedim ve grow with joya başladım 🤓 bazen ip atlıyorum yediklerime aşırı dikkat etmiyorum ama porsiyon kontrolü ve tatlıya ara verdim umarım hemencik gider 🤞🏻 siz neler yapıyorsunuz? Gwj yapan var mı etkisi oldu muu