Seyma_23 Arkadaşlar göğüs uçlarım komple yarıldı emziremiyorum benim gibi bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı arkadaşlar lütfen yardımcı olun
karpay Seyma_23 canim karbonatlı su yap bardağa onunla yika birak öylede kurusun 2 gne gecer bnm öyle olmuştu emzirirken hic durulamadim öyle werdim pamukçuk olmasın diye maşallah olmadı da geçmiş olsun
Kbrbydk Seyma_23 canım bende yeni anneyim çok acısını çektim yaaa. Kantaron ve zeytinyağı karışımı vardı evde gobegime çatlaklar için kullandığım. Onu surekli emzirmeden sonra bol sürüp ustunu strec film ile kapattim. Yumuşacık yaptı iyileştirdi. Acısı oluyor yine emzirdiginde ama acisa da vazgeçme. Emzirmeden önce göğsünü ılık suyla yıkayıp hafif tampon hareketlerle kurula ve sonra da sütünden sur biraz ucuna.
BhrKrmn Gümüş kapak yada silikon kalkanlardan kullanabilirsin uçlarına zeytinyağı sürebilirsin yada meme ucu için özel kremler var onlardan temin edebilirsin
Sarekusveannesi Sabah ve aksam olmak üzere bepanthen krem sürdüm, bir sprey şişesine karbonatlı su hazırladım emzirmeden önce onu sıkıp sildim. diğer vakitlerde de lansinoh sürdüm her emzirmeden sonra.
Zeynept Lansinoh göğüs ucu kremi kullandım hamileliğimin 38 haftasından itibaren . Ama emzirdiğim zaman yine acıma oluyordu hemen lansinoh kremini sürüp slikon göğüs ucunu koy kalsın bir daha ki emzirene kadar. Yara yapmanın önüne geçiyor iyileşiyor hemen
busratarkan Seyma_23 yani ben ilk emzirmeden önce soğan suyu ile temizle yara olmaz demişlerdi sürdüm etkisini gördüm benim göğüsucum cıkmamıştı silikon meme ucu aldım.karbonatta sümdi sürebilirsiniz yarayı temizler 😊bebeğim 2 aylık daha eczaneden krem almadım