yeniannenn doktorlar 9 cu aya kadar normal olduğunu söylediler, belki siz gec oturtdunuz, 4 ayliktan itibaren destekli oturtmaya başlamak gerek sonra gec oturuyorlar, arkadaşimin bebeği 9 aylik oturdu desteksiz, şuan 1,5 yasinda hiç bir sorunu yok, bence sizde de bir sorun yoktur,merak etmeyin, 9 cu ay kontrlnde doktoruna sora bilirsiniz