Kızlar bebeğim 6 aylık.. 2,5 ay hipp kullandım kilo alımı çok iyiydi ama bebeğime çok gaz huzursuzluk yapıyordu. 2,5 aydan 6 aya kadar da Aptamil pronutra kullandım çok iyi geldi ama 4. Aydan sonra kilo almamaya başladı. Doktorum alerji maması evolvia başladı bir hafta denedi ama o da aldırmadı. Şuan sma optıpro kullanıyorum kullanan var mı