gokkusunannesii bol bol anne sütü verin, mama ikinci plana kalsın derim kilosu az, eoprotein kilo aldırıyor doktorunuza danışıp mamaya da katabilirsiniz. Benim bebeğim ilk zaman biberon almadığı için zar zor vermiştim ama hep kilo alımı iyiydi yoğun bakımdan çıktıktan sonra. Sütünüzün artması için bol su, bol uyku( çok zor ama biri destek olsun mümkünse) bol emzirme + sağım, hurma, tahin, kuru yemiş, protein ağırlıklı beslenme inşallah toparlar biran önce. Benim bebeğim 1920 gr ile çıktı yoğun bakımdan bir ayda 1 kilo civarı almıştı anne sütüyle ve çıktığında sarılığı vardı zar zor besledik. Biraz özen gerektiriyor ama gün geçtikçe kolaylaşıyor, meme reddi var sanırım sizde, uykuluyken meme teklif edin biberonu bırakıp dinlendiğinde meme verin, silikon uç kullanabilirsiniz Prematüre bebeklerin gelişiminde temasın bile çok önemli olduğuna inanıyorum. Sonra çok emiyor bu bebek diye dertleneceğiniz günler gelir umarım 🙂