esen0101 ya hiç bişey yapmamıştım aslında. Tek yaptığım şey eğer çocuğun uyumasını istiyorsam asla odada kimseyi konuşturmuyorum. Gece uyandırıp mama içirdiğimde göz teması kurmuyorum iletişim kurmuyorum ışık açmıyorum. Bitek bunu yapıyorum. Koltuğa koyuyorum kendi uyuyor hep. Hiç dokunmuyorum. Dalınca da yatakodasında anne yanı beşiğine koyuyorum. Sadece gece mama verirsem yatağa alırım yoksa beşiğinde yatıyor. Sabah 7 de kalkıyo gaz sıkışmasıyla. Bi mama daha veriyorum gazını alıyorum 1 e kadar tekrar uyku. Yani tek prensibim bu sıra gece kızımla konuşmamak