ulus07 benim oğlum da gözünün akına kadar sararmıştı hatta ağzının içi bile sarıydı 13 küsür çıkmıştı doktorumuz genel durumu iyi ama saat başı emzir 2 gün sonra tekrar kan bakalım dedi yükselmedi ama çokta düşmemişti bir kaç gün sonra tekrar bakıldığında 11di kilo alımı falan iyiydi eve yolladı ama 1 hafta sonra tekrar çağırdı değeri düşmüştü, gece emzirip yatırıp 1 saat sonrasına alarm kuruyordum bütün gece her kalkmamda aynısını tekrarladım en son doktor bu anne sütü sarılığı yani değeri düşmüş ama sarı rengi hemen geçmez korkma aynı şekilde devam et demişti çok şükür yatış olmadan atlattık süreci. İnşaAllah siz de yatışsız halledersiniz çok geçmiş olsun🌸