gzd_nhr Kızlar en başından beri hipp combiotic kullanıyoruz artık mamayı değiştireceğim kızım 4 günde 7 günde1 kaka yapıyor ve kilo da almıyor istediğimiz gibi. Hangi mama size iyi geldi tabi bebeğimi de şişirmesin istiyorum. Desteğinize ihtiyacım var
yenianne1234 gzd_nhr bebelac gold kullanıyorum çok şükür bir sorun yaşamadık kakaa konusunda sindirimi kolay diye başlamıştık
kucukgel1nn gzd_nhr bizde hip kullanıyorduk ne kilo aldırdı ne de doyurdu bebelac’a geçtik sevemedi fazla şimdi evolvia kullanıyoruz maşallah kiloda artışda oldu doyurdu da❤️
lovebanb Aptamil prosyneo önerebilirim 3 aylığız 1. Aydan beri mamayla besleniyor. Diğer tüm mamalar kabız yapıyordu alerji yapıyordu vücudunda. Bu hem kilo aldırıyor hem kaka yapıyor her gün probiyotikli