Merhabalar. Bu hastanede doğum yapıp, bebeği herhangi bir sebeble küveze giren var mı acaba ? Son 1 aydır bu hastanede doğum yapan yakınlarımın arkadaşlarımın bebekleri çeşitli sebeblerle 1-2 gün bile olsa küveze alındı. Benimde doğumuma 1 ay kaldı ve doktorum bu hastaneye geçti diye buraya geldim fakat kendi kendime huylanmaya başladım tabi gerekliyse küvez alınır bebek ama hepsinin bebeğinin çeşitli sebeblerle küveze alınması yani bu kadar denk gelmesi soru işareti bıraktı ?