mervebzdmr eğer sadece sütyen giyiyorsan emzirme sütyeni alabilirsin ama üstüne atlette giyeceksen emzirme atleti mantıklı olan çünkü diğer türlü sütyenin üstüne atlet giycen emzirmek biraz zor olabilir belki ben 8,5 aydır emzirme atleti kullanıyorum gayet rahat kullanışlı